Clienţii noi care doresc să achiziţioneze serviciile de televiziune prin satelit ale UPC trebuie să plătească în avans la semnarea contractului 50 de lei - sumă în care primesc gratuit toate echipamentele necesare şi instalarea lor, plus 3 luni de servicii TV, potrivit reprezentanţilor companiei. ZF a scris în ediţia de marţi, citând datele obţinute de la dealerii autorizaţi ai UPC, că utilizatorii care semnează un contract nou trebuie să plătească în avans serviciile pe o perioadă de şase luni de zile, respectiv 119 lei, sumă care include toate echipamentele necesare şi instalarea lor. Informaţia nu este inexactă, spun oficialii UPC: "Taxa de activare este de 50 de lei".
UPC este în acest moment singurul jucător de pe piaţa locală care suportă integral costul echipamentelor de recepţie pentru clienţii noi. Această strategie, combinată cu numărul mare de programe inclus în cel mai ieftin pachet, aproape dublu faţă de rivali, au adus UPC creşteri semnificative ale numărului de clienţi în ultimele două trimestre din 2010, de la 187.400 în iunie 2010 la aproape 230.000 în decembrie.
Cei 40.000 de clienţi noi pe satelit au compensat scăderile UPC pe cablul TV (61.300 de utilizatori) ajutând operatorul să rămână în luptă pentru poziţia secundă de pe piaţa TV, care ar putea fi revendicată de Romtelecom după preluarea Boom TV şi AKTA Satelit. RCS&RDS şi Romtelecom, numărul unu şi doi pe piaţa de satelit TV, nu le mai oferă gratuit clienţilor echipamentele de recepţie.
Clienţii noi care doresc să achiziţioneze serviciile de televiziune prin satelit ale UPC trebuie să plătească în avans la semnarea contractului 50 de lei - sumă în care primesc gratuit toate echipamentele necesare şi instalarea lor, plus 3 luni de servicii TV, potrivit reprezentanţilor companiei. ZF a scris în ediţia de marţi, citând datele obţinute de la dealerii autorizaţi ai UPC, că util