O ştire foarte amuzantă pe ziua de azi: cel mai recent studiu Trusted Brands, realizat de revista Reader’s Digest, arată că 81% dintre români cred în căsătorie. În fapt, instituţia căsătoriei (că e ditamai instituţia, nu-i aşa?) este cea care beneficiază de cea mai mare încredere din partea poporului nostru, şi asta înaintea bisericii şi a organizaţiilor ecologiste (sic!). Ca să nu mai spune că suntem pe primul loc la nivel european (!!) când vine vorba de această încredere.
Măi să fie! Nu vi se pare de-a dreptul caraghios? Mie da. Şi nu pentru că ar fi înaintea bisericii, ci pentru că românii se pare că au încredere în căsătorie deşi divorţează pe rupte. Institutul Naţional de Statistică anunţă în fiecare an o creştere îngrijorătoare a ratei divorţurilor şi o scădere a numărului căsătoriilor, dar noi tot avem încredere în instituţia asta. Ca să vedeţi ce naţie optimistă suntem!
La fel de amuzant e faptul că pe locul IV în topul încrederii noastre stă o altă “instituţie” de mare angajament: internetul! Da, 64% dintre români au încredere în internet. Spuneţi voi dacă nu suntem simpatici! În mod clar suntem. Mă întreb însă ce înseamnă pentru cei 64% încrederea asta în internet. Că nu îi minte? Că nu îi înşeală? Că nu îi manipulează? Că nu pică atunci când le e lumea mai dragă? Sunt foarte curioasă de ce au ales această “instituţie” ca fiind de mare încredere.
Una peste alta, studiul cu pricina e simpatic în rezultatele lui, dar nu ştiu cât de relevant, câtă vreme e făcut pe clienţii din baza de date a Reader’s Digest. Personal, nu cred că aceşti clienţii sunt reprezentativi la nivel naţional şi ca urmare nu aş fi făcut o ştire din asta. Dar poate mă înşel. Şi poate că ar trebui să am mai mare încredere în internet de acum încolo… Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
O ştire foarte amuzantă pe ziua de azi: cel mai recent studiu Trusted Brands,