Sute de firme au disparut din Romania in ultimiiani, pe fondul crizei, potrivit Asociatiei Producatorilor si Importatorilor dinIndustria de Publicitate (APIIP). In 2008, afacerile companiilor de profil autotalizat aproximativ 200 de milioane de euro.
Piata productiei publicitare si-ar putea oprideclinul in acest an, cand, potrivit estimarilor Asociatiei Producatorilor siImportatorilor din Industria de Publicitate (APIIP), afacerile companiilor deprofil se vor majora cu 10%-15% fata de nivelul de anul trecut. "Apreciez canivelul pietei va fi de aproximativ 110-115 milioane de euro in acest an, cu10%-15% peste cel din anul 2010", declara Liviu Rogojinaru, presedinteleAPIIP. Anul trecut, afacerile companiilor de profil au stagnat la nivelul dinanul 2009, piata fiind insa practic la jumatate comparativ cu 2008, relateaza Financiarul.
Sute de firme au disparut din Romania in ultimiiani, pe fondul crizei, potrivit Asociatiei Producatorilor si Importatorilor dinIndustria de Publicitate (APIIP). In 2008, afacerile companiilor de profil autotalizat aproximativ 200 de milioane de euro.
Piata productiei publicitare si-ar putea oprideclinul in acest an, cand, potrivit estimarilor Asociatiei Producatorilor siImportatorilor din Industria de Publicitate (APIIP), afacerile companiilor deprofil se vor majora cu 10%-15% fata de nivelul de anul trecut. "Apreciez canivelul pietei va fi de aproximativ 110-115 milioane de euro in acest an, cu10%-15% peste cel din anul 2010", declara Liviu Rogojinaru, presedinteleAPIIP. Anul trecut, afacerile companiilor de profil au stagnat la nivelul dinanul 2009, piata fiind insa practic la jumatate comparativ cu 2008, relateaza Financiarul.