Retailerul german Metro a raportat o creştere de 2,5% a vânzărilor în Europa de Est în primul trimestru, la 3,8 miliarde de euro, menţionând că în România încasările au fost afectate de condiţiile macroeconomice dificile. Metro este prezent în România prin lanţurile de magazine Metro Cash & Carry şi Real.
"În timp ce în România evoluţia vânzărilor a rămas afectată de condiţiile macroeconomice dificile, în Rusia încasările au înregistrat o creştere de două cifre, în termeni comparabili", notează grupul german. În ceea ce priveşte lanţul de magazine Real, încasările din Europa de Est au scăzut cu 1,8%, la 700 de milioane de euro. În monedă locală, vânzările au coborât cu 2%.
Retailerul german Metro a raportat o creştere de 2,5% a vânzărilor în Europa de Est în primul trimestru, la 3,8 miliarde de euro, menţionând că în România încasările au fost afectate de condiţiile macroeconomice dificile. Metro este prezent în România prin lanţurile de magazine Metro Cash & Carry şi Real.
"În timp ce în România evoluţia vânzărilor a rămas afectată de condiţiile macroeconomice dificile, în Rusia încasările au înregistrat o creştere de două cifre, în termeni comparabili", notează grupul german. În ceea ce priveşte lanţul de magazine Real, încasările din Europa de Est au scăzut cu 1,8%, la 700 de milioane de euro. În monedă locală, vânzările au coborât cu 2%.