Grupul auto BMW, care mai deține mărcile Rolls-Royce și Mini, a înregistrat un profit net de 1,2 miliarde de euro, în primul trimestru al anului. Sursa: BMW
Profitul raportat de grupul auto BMW a crescut de aproape patru ori în primul trimestru al anului, comparativ cu intervalul similar anterior, la 1,21 miliarde de euro, scrie ”Automotive News”.
Economia chineză în continuă dezvoltare și o redresare a cererii pe piața din Statele Unite ale Americii au contribuit la succesul înregistrat de compania din Munchen, care mai deține mărcile britanice Rolls-Royce și Mini.
Noile generații ale modelelor BMW Seria 5 și BMW X3 s-au comportat cel mai bine de la începutul anului, cu vânzări care s-au dublat – în cazul gamei de clasă mare – sau au crescut cu 94% - situația SUV-ului compact.
Săptămâna trecută, grupul Volkswagen, din care face parte și Audi, concurent al mărcii BMW, raportase, la rândul său, triplarea profitului pe primul trimestru al anului în curs.
Grupul BMW și-a propus să vândă cel puțin 1,5 milioane de autoturisme (peste nivelul-record atins în 2010 – 1,46 milioane de unități). Pe termen lung, BMW țintește atingerea pragului de două milioane de mașini comercializate (cu ajutorul viitoarei game ”i” – dedicată exclusiv modelelor hibride și electrice), până în 2020.