Cuprinsul contestaţiei:
Art. 270 alin.(1) din OUG nr. 34/2006 prevede elementele obligatorii pe care trebuie să le cuprindă o contestaţie, respectiv:
a. numele, domiciliul sau reşedinţa contestatorului ori, pentru persoanele juridice, denumirea, sediul lor şi codul unic de înregistrare. În cazul persoanelor juridice se vor indica şi persoanele care le reprezintă şi în ce calitate;
b. denumirea şi sediul autorităţii contractante;
c. denumirea obiectului contractului de achiziţie publică şi procedura de atribuire aplicată;
d. obiectul contestaţiei;
e. motivarea în fapt şi în drept a cererii;
f. mijloacele de probă pe care se sprijină contestaţia, în măsura în care este posibil;
g. semnătura părţii sau a reprezentantului persoanei juridice.
La redactarea şi depunerea contestaţiei veţi avea în vedere şi următoarele recomandări:
contestaţia se formulează în limba română, în caz contrar urmând a fi însoţită de traducerea ei în limba română;
pentru contestatorii cu domiciliul/reşedinţa/sediul în străinătate este utilă indicarea unei adrese de corespondenţă din România, pentru a nu fi afectată celeritatea soluţionării contestaţiei;
în contestaţie se vor menţiona şi alte date de contract ale contestatorului şi autorităţii contractante, respectiv numerele de telefon şi fax, adresele de e-mail;
procedurile de atribuire sunt cele enumerate de OUG nr. 34/2006: licitaţia deschisă, licitaţia restrânsă, dialogul competitiv, negocierea, cererea de oferte, concursul de soluţii;
obiectul contestaţiei reprezintă solicitarea pe care contestatorul o adresează Consiliului, respectiv anularea unui act al autorităţii contractante, obligarea autorităţii la a emite un act, obligarea autorităţii la a lua o anumită măsură de remediere, recunoaşterea dreptului pretins sau a interesului legitim etc., conf