Înmatriculările de astfel de autoturisme au scăzut cu 6 la sută în aprilie, în timp ce piaţa a rescut cu 2,6 la sută
Autoturismele Renault şi Dacia nu mai sunt interesante pentru austrieci şi germani aşa cum au fost în trecut, aceştia înmatriculând mai mult mărci proprii precum Volkswagen şi Audi. Potrivit datelor anunţate de Oficiul de Înmatriculări Auto german KBA şi preluate de Mediafax, înmatriculările de autoturisme Renault şi Dacia în Germania au scăzut cu 6% în aprilie, la 12.900 de unităţi, în timp ce piaţa a crescut cu 2,6%, la 266.300, potrivit datelor anunţate de Oficiul de Înmatriculări Auto german KBA.
Din cele 32 de mărci analizate, 18 au avut o evoluţie negativă a vânzărilor, iar restul au înregistrat creşteri.
Cota de piaţă a Renault şi Dacia a coborât de la 5,3% în aprilie anul trecut la 4,8%.
Volkswagen a rămas lider în funcţie de vânzări, cu o cotă de piaţă de aproape 23%, urmat de BMW-Mini (9,6%), Mercedes (8,3%), Audi (8,1%), Opel (7,8%), Ford (7,3%), Renault-Dacia şi Skoda (3,7%). În primele patru luni ale anului, înmatriculările Renault-Dacia au urcat cu 13,2%, la 53.600 unităţi, în timp ce piaţa germană a crescut cu 10,7%, la 1,03 milioane.
Cota de piaţă a constructorului francez a avansat uşor în perioada ianuarie-aprilie, de la 5,1% anul trecut la 5,2% în acest an. Doar patru din totalul de 32 de mărci urmărite de KBA au înregistrat scăderi ale înmatriculărilor, în timp ce restul au crescut.
Grupul Volkswagen, cu o cotă de piaţă de 22,1%, a avut cele mai mari vânzări în primele patru luni, urmat de BMW-Mini (8,8%), Mercedes (8,2%), Opel (7,8%), Audi (7,6%), Ford (7,3%), Renault-Dacia şi Skoda (4,5%).
Înmatriculările de astfel de autoturisme au scăzut cu 6 la sută în aprilie, în timp ce piaţa a rescut cu 2,6 la sută
Autoturismele Renault şi Dacia nu mai sunt interesante pentru austri