Holcim a înregistrat în primul trimestru o creştere de 15,7% a volumului vânzărilor de ciment şi clincher pe piaţa românească, datorită nivelului redus al afacerilor din aceeaşi perioadă a anului trecut, dar şi condiţiilor meteo favorabile.
Producătorul elveţian de materiale de construcţii notează însă că activitatea din domeniul construcţiilor a rămas slabă în Europa de Est, în pofida investiţiilor în infrastructură, din cauza condiţiilor economice dificile. Holcim România a înregistrat o cifră de afaceri de 200 milioane euro anul trecut, în scădere cu 20% faţă de 2009, din cauza efectelor crizei economice şi a condiţiilor dificile de pe piaţă.
Holcim a înregistrat în primul trimestru o creştere de 15,7% a volumului vânzărilor de ciment şi clincher pe piaţa românească, datorită nivelului redus al afacerilor din aceeaşi perioadă a anului trecut, dar şi condiţiilor meteo favorabile.
Producătorul elveţian de materiale de construcţii notează însă că activitatea din domeniul construcţiilor a rămas slabă în Europa de Est, în pofida investiţiilor în infrastructură, din cauza condiţiilor economice dificile. Holcim România a înregistrat o cifră de afaceri de 200 milioane euro anul trecut, în scădere cu 20% faţă de 2009, din cauza efectelor crizei economice şi a condiţiilor dificile de pe piaţă.