Topul "Global Metaconsumer Index" a rezultat în urma studiului "METACONSUMER* - Sustainability in Global Consumer"s View" realizat de Grupul Ebeltoft, asociaţie internaţională de experţi în consultanţă în retail, din care face parte Architected Business Solutions (România), companie locală de consultanţă de business management, arată un comunicat remis redacţiei.
Rezultatele dezvăluie că românii se numără printre consumatorii cei mai preocupaţi de sustenabilitate, clasându-se pe locul 5 în clasamentul "Global Metaconsumer Index". România, care a obţinut 120 de puncte, a fost surclasată doar de Mexic (147), Brazilia (142), Turcia (129) şi China (123), poziţionându-se înaintea unor ţări dezvoltate precum UK (49), Danemarca (54), Germania (56) şi Spania (61) ale căror consumatori sunt mai puţin dispuşi să adopte practici sustenabile.
"În scurt timp această preocupare pentru sustenabilitate se va acutiza iar consumatorii vor refuza să cumpere produse care nu sunt eco. Rezultatele studiului ne arată că există un trend ascendent în acest sens. De aceea, este foarte important ca toate companiile care doresc să îşi menţină şi să îşi consolideze poziţia pe piaţă să îşi revizuiască strategia de business, promovând o atitudine care denotă implicare în aspectul sustenabilităţii.", a declarat Gorkem Tursucu, Director General, Architected Business Solutions.
F.A.
Topul "Global Metaconsumer Index" a rezultat în urma studiului "METACONSUMER* - Sustainability in Global Consumer"s View" realizat de Grupul Ebeltoft, asociaţie internaţională de experţi în consultanţă în retail, din care face parte Architected Business Solutions (România), companie locală de consultanţă de business management, arată un comunicat remis redacţiei.
Rezultatele dezvăluie că românii se numără printre consumatorii cei mai preocupaţi de sustenabilitate, clasându-se pe locul