Organizaţia Mondială pentru Fotografie împreună cu Sony anunţă parteneriatul cu organizaţia Salvaţi Copiii pentru premiul Focus din 2011/12. În fiecare an, Organizaţia Mondială pentru Fotografie colaborează cu o societate de caritate internaţională pentru premiul special Focus, destinat folosirii fotografiei în scopul creşterii nivelului de conştientizare asupra unei anumite probleme globale, arată un comunicat de presă.
Tatsuya Akashi, vice-preşedintele diviziei de Digital Imaging la Sony Europe, a declarat: "Suntem mândri să sprijinim munca nepreţuită realizată de organizaţia Salvaţi Copiii şi să oferim o platformă pentru documentarea fotografică a importanţei acestor eforturi de ajutorare."
Scott Gray, Managing Director al Organizaţiei World Photography, a declarat: "Scopul principal al premiului Focus este să folosească puterea fotografiei şi, prin intermediul reţelelor noastre globale, să colaboreze cu fotografi de orice nivel pentru a evidenţia efortul depus de organizaţii precum Salvaţi Copiii."
F. A. Organizaţia Mondială pentru Fotografie împreună cu Sony anunţă parteneriatul cu organizaţia Salvaţi Copiii pentru premiul Focus din 2011/12. În fiecare an, Organizaţia Mondială pentru Fotografie colaborează cu o societate de caritate internaţională pentru premiul special Focus, destinat folosirii fotografiei în scopul creşterii nivelului de conştientizare asupra unei anumite probleme globale, arată un comunicat de presă.
Tatsuya Akashi, vice-preşedintele diviziei de Digital Imaging la Sony Europe, a declarat: "Suntem mândri să sprijinim munca nepreţuită realizată de organizaţia Salvaţi Copiii şi să oferim o platformă pentru documentarea fotografică a importanţei acestor eforturi de ajutorare."
Scott Gray, Managing Director al Organizaţiei World Photography, a declarat: "Scopul principal al premiului Focus este să folosească puterea