UPC Romania, al doilea mare operator de cablu din piata, a ajuns la 1,13 milioane utilizatori in primul trimestru din 2011, in scadere cu 6,5% (79.600 clienti) fata de aceeasi perioada a anului trecut, conform datelor prezentate joi de grupul Liberty Global. Operatorul a pierdut clienti pe toate liniile de afaceri, mai putin pe segmentele de televiziune digitala prin cablu, unde a castigat circa 58.900 clienti si de televiziune prin satelit (DTH) unde si-a mai adaugat 52.900 de abonati.
Cresterea din primele trei luni ale acestui an pe segmenetele de televiziune digitala prin cablu si pe DTH nu a fost insa de ajuns pentru a acoperi o pierdere de 191.400 de clienti pe segmentul de televiziune analogica prin cablu comparativ cu aceeasi perioada din 2010, astfel ca numarul total de clienti a scazut la 1,13 milioane utilizatori.
UPC asteapta rezultate pozitive prin lansarea serviciilor de internet la viteze de pana la 120 Mbps
In primul trimestru din acest an, UPC Romania a pierdut clienti si pe celelalte linii de afaceri, respectiv internet si telefonie fixa. Astfel, operatorul avea 256.200 abonati la serviciile de internet in primele trei luni din acest an, in scadere cu 5,6% (15.200 de abonati) fata de trimestrul similar din 2010. Pastrand aceeasi perioada de referinta, pe segmentul de telefonie fixa operatorul de comunicatii a avut 144.800 de abonati in scadere cu 5,4% (circa 8.300 de utilizatori).
Oficialii UPC spera sa obtina rezultate pozitive in urma lansarii recente a serviciilor de internet cu viteze de pana la 120 Mbps.
"UPC ofera abonatilor sai cele mai mari viteze de Internet disponibile prin cablu - pana la 120 Mbps. Ne asteptam ca pe viitor sa asistam la o crestere sustinuta pe acest segment, cu atat mai mult cu cat serviciul este apreciat atat de clientii noi dar si de cei existenti", a declarat Sever