Compania LPP Fashion, sub umbrela căreia se găsesc brandurile Cropp Town, Reserved şi House, a obţinut anul trecut afaceri de 5,6 milioane de euro, similare celor din 2009. Brandul Reserved este un brand din segmentul medium-high. Prin comparaţie, C&A se poziţionează pe segmentul medium-low, H&M se adresează clienţilor cu venituri medii. "Reserved este un brand pentru oameni tineri, între 18 şi 40 de ani, activi, cu venituri medii şi peste medie. Majoritatea clienţilor noştri sunt femei", spune Alexander Zeciu, directorul general al LPP Fashion.
În prezent compania deţine pe piaţă pentru toate cele trei branduri 12 magazine, în oraşe precum Bucureşti (AFI Palace Cotroceni, Băneasă Shopping City, Liberty Center), Brăila (Promenada Shopping Center) , Bacău (Arena Mall) şi Arad (Atrium Center). Cele mai multe, şase, sunt magazine Reserved. LPP Fashion a inaugurat primul magazin Reserved în România în aprilie 2008.
"În jur de 1.000 de clienţi trec zilnic pragul magazinelor Reserved", explică Zeciu. El mai spune că pentru moment compania nu are în plan să deschidă noi magazine în România. "În acest an nu avem în plan să deschidem alte magazine. Cel mai probabil acest lucru se va întâmpla în 2012." LPP este o companie poloneză ce deţine brandurile Reserved, Cropp, Promostars, House şi Mohito şi care are operaţiuni şi în mai multe ţări din Europa Centrală şi de Est. Compania, care deţine circa 900 de magazine la nivel mondial, a avut anul trecut afaceri totale de circa 2 mld. zloţi (500 mil. euro).
Compania LPP Fashion, sub umbrela căreia se găsesc brandurile Cropp Town, Reserved şi House, a obţinut anul trecut afaceri de 5,6 milioane de euro, similare celor din 2009. Brandul Reserved este un brand din segmentul medium-high. Prin comparaţie, C&A se poziţionează pe segmentul medium-low, H&M se adresează clienţilor cu venituri medii. "Reserved este un bran