Bucureşti, 6 mai 2011 COSMOTE România anunţă rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului financiar 2011, încheiat la 31 martie 2011, conform indicatorilor de performanţă raportaţi astăzi de către OTE Group. În primul trimestru din 2011, COSMOTE România şi-a menţinut traseul de succes, înregistrând o creştere semnificativă a EBITDA şi păstrând o evoluţie stabilă în ceea ce priveşte veniturile. Mai mult decât atât, COSMOTE a reuşit să-şi crească baza de clienţi business cu 10%, datorită ofertelor competitive şi foarte atractive dedicate companiilor. La sfârşitul lunii martie 2011, numărul total de clienţi a atins 6,6 milioane (incluzând clienţii Zapp), în timp ce baza de abonaţi a crescut până la 22,4%, de la 21% în aceeaşi perioadă a anului anterior, ca urmare a creşterii pe segmentul de business. EBITDA a crescut cu 171,2% comparativ cu T1 2010, arătând îmbunătăţiri importante la nivel operaţional, ca urmare a integrării eficiente a Zapp. Veniturile totale în primul trimestru al 2011 au atins valoarea de 107,3 milioane de euro, în timp ce marja EBITDA s-a menţinut la 16,7%, înregistrând o creştere de 11 puncte comparativ cu anul anterior. ARPU pentru primul trimestru al 2011 a crescut cu 6%, până la 4,78 euro, de la 4,51 euro în T1 2010, în special datorită introducerii unor oferte competitive şi relevante pe piaţă. "COSMOTE România a avut un început foarte bun şi promiţător în 2011. Compania şi-a crescut profitabilitatea EBITDA semnificativ, reuşind să menţină o performanţă constantă în ceea priveşte cota de piaţă din venituri. Mai mult, creşterea de 10% pe segmentul corporate consolidează prezenţa companiei pe piaţă şi marchează o creştere importantă în cadrul unui segment foarte important pentru companie. În următoarele luni, vom continua să investim în toate direcţiile strategice ale companiei, oferindu-le clienţilor noştri cele mai avantajoase ofert