New Kopel Group estimează pentru acest an o creştere cu 30% a cifrei de afaceri, la peste 30 milioane euro, grupul de firme din domeniul auto mizând pe "dezgheţarea" pieţei de profil, motivată în principal de reînnoirea şi creşterea parcurilor auto ale companiilor.
"Din ce în ce mai multe companii medii externalizează managementul flotelor auto pentru a-şi eficientiza activitatea. Serviciile şi flexibilitatea oferite acestora de către Sixt New Kopel au convins nu numai multinaţionalele, dar şi companiile medii, că leasing-ul operaţional este o soluţie pentru îmbunătăţirea propriului business", a declarat, într-un comunicat, David Perry, directorul executiv al companiei.
AAA New Kopel, divizia care comercializează automobile second-hand provenite în special în urma reînnoirii parcurilor auto de către companii cliente ale Sixt New Kopel, va continua în 2011 creşterea din ultimii ani, având ca principal atu garanţia oferită clienţilor şi transparenţa cu privire la provenienţa, istoricul şi documentele automobilului, potrivit sursei citate. De asemenea, compania mizează pe creşterea vânzărilor la mărcile Opel şi Suzuki prin intermediul Union Motors.
De altfel, potrivit grupului, comercializarea de maşini Opel şi Suzuki a fost şi unul dintre principalele motive pentru creşterea afacerilor New Kopel Group în 2010, cu 78%, la 25 milioane euro.
"Faptul că nu doar vindem maşini, ci oferim servicii complete şi integrate în domeniul auto, de la
leasing operaţional la service şi trade in, reunite sub conceptul de One Stop Auto Center, a reuşit să atragă numeroşi clienţi, fie că vorbim de persoane fizice sau de companii medii şi mari", a adăugat Perry.
New Kopel Group estimează pentru acest an o creştere cu 30% a cifrei de afaceri, la peste 30 milioane euro, grupul de firme din domeniul auto mizând pe "dezgheţarea" pieţei de profil, motivată în