8.200 de angajati au ramas in Romtelecom incepand cu data de 1 aprilie din acest an, in scadere cu circa 14% fata de cei 9.520 de angajati la sfarsitul lunii martie din 2010, ca urmare a implementarii planurilor de restructurare se arata in raportul grupului elen OTE. In acelasi timp insa, parte a procesului de crestere a productivitatii companiei, numarul abonamentelor la serviciile operatorului a crescut cu 4,7% pana la circa 4,7 milioane abonamente.
"Au fost facute eforturi semnificative pentru a tine sub control costurile companiei - costurile operationale au scazut cu 3% in acest trimestru - si de a gasi noi modalitati pentru cresterea productivitatii, pentru a putea deservi un numar mai mare de clienti cu un numar redus de angajati", a declarat Yorgos Ioannidis, directorului executiv al Romtelecom.
Veniturile Romtelecom in primele trei luni din acest an au scazut cu 10,9% pana la 166,3 milioane euro, comparativ cu aceeasi perioada din 2010, dar scaderea a fost mai mica fata de cea inregistrata la sfarsitul lui 2010.
" (...) veniturile au inregistrat o reducere moderata dupa un an de criza, de 2,3% in comparatie cu ultimul trimestru din 2010, in timp ce EBITDA, calculata fara costurile de restructurare, ar fi fost cu cateva procente mai mare in comparatie cu ultimul trimestru din 2010. Speram ca, odata ce economia va incepe sa isi revina in urmatoarele luni, vor aparea si efecte pozitive in evolutia cererii pentru serviciile de telecomunicatii", a mai spus acesta.
Pierdere operationala (EBIT) de 16,7 milioane euro la sfarsitul lui martie 2011. Continua cresterea pe internet si TV
La sfarsitul primului trimestru din acest an, Romtelecom a raportat o pierdere operationala (EBIT) de 16,7 milioane euro, comparativ cu un profit operational de 13,3 milioane euro in acelasi trimestru al anului trecut.
Numarul abonam