Titi Aur conduce în Raliul Târgu Mureş după prima probă, cea care a avut loc vineri seară, superspeciala „Serpentine 1", care s-a desfăşurat chiar pe străzile oraşului.
Câteva mii de mureşeni au umplut până la refuz spaţiile rezervate spectatorilor, în special cele din zona Serpentina Veche, unde spectacolul a fost total. Piatra cubică mai puţin aderentă i-a pus la grea încercare pe piloţi, câţiva ratând virajele din această zonă.
Titi Aur a mers aproape fără greşeală şi a reuşit să aşeze 1,3 secunde între el şi ocupantul locului doi, Bogdan Marişca. Al treilea a sosit ungurul David Botka, care a fost pentru multă vreme lider.
Ghinioniştii zilei au fost Vali Porcişteanu şi Edwin Keleti. La maşina lui Porcişteanu, unul dintre favoriţi în acest an, a cedat o tijă de transmisie, care face legătura între diferenţialul faţă şi panetară. Nevoit să ruleze astfel doar cu tracţiune spate, piteşteanul a pierdut timp preţios, ba mai mult, în serpentine, a răsucit bolidul şi a ajuns astfel la un total de 52 de secunde faţă de lider.
Edwin Keleti, avându-l în postura de copilot pe Victor Ponta, a pierdut 30 de secunde după ce a ratat acul de păr de la intrarea în serpentine şi a oprit motorul.
Nici invitatul special al Primăriei Târgu Mureş, finlandezul Tapio Laukkanen, fost campion al Marii Britanii, nu a avut noroc, răsucindu-se pe piatra cubică şi pierzând şapte secunde. Iată răsucirea lui Laukkanen:
Bereczki conduce la Citroen Racing Trophy
Ungurul Norbert Bereczki este lider după prima zi a Raliului Târgu Mureş, la Citroen Racing Trophy, însă lupta pentru puncte şi premiile în bani este foarte strânsă. Clujeanul Vlad Cosma este la doar 0,7 secunde în spatele său, fiind urmat, la alte 1,4 secunde, de bulgarul Tihomir Stratiev.
Fetele care participă în Citroen Racing Trop