O defecţiune la sistemul hidraulic al unui avion Wizz Air a făcut ca peste 120 de pasageri să aştepte şapte ore în aerogară până să primească primele explicaţii. Turiştii care urmau să plece în vacanţă cu cursa Cluj - Palma de Mallorca (Spania) de ieri dimineaţă au rămas blocaţi în terminalul de plecări. După şapte ore de aşteptare, ei au primit din partea companiei aeriene un sandvici şi o sticlă cu apă.
Zece ore au avut de aşteptat în total cei peste 120 de pasageri care ar fi trebuit să decoleze de la Cluj-Napoca spre Palma de Mallorca sâmbătă dimineaţă. Zborul care era planificat la ora 5.45 cu un avion al companiei low-cost Wizz Air a fost amânat. Iniţial, nimeni nu ştia ce se întâmplă. Oamenii au fost nevoiţi să aştepte în terminalul de plecări cu începere de la o oră la care nici măcar la ghişeele companiilor aeriene nu se afla nimeni, potrivit pasagerilor aflaţi în aeroport.
Avionul s-a defectat
În cele din urmă, directorul Aeroportului Internaţional Cluj-Napoca, David Ciceo, a venit cu o explicaţie, însă prin reprezentanţii presei. „S-a constatat o defecţiune la aeronavă, care nu poate fi remediată în timp scurt, astfel că va veni un alt avion al companiei pentru a prelua pasagerii. Ora estimată pentru decolare este ora 14.00“, a spus Ciceo în jurul orei 13.00. La ora 14.00, pasagerii se aflau încă în zona de aşteptare de dincolo de punctul de check-in.
În cele din urmă, avionul de schimb a aterizat la Cluj-Napoca cu puţin înainte de ora 15.00, iar după îmbarcarea pasagerilor întârziaţi, acesta a decolat la ora 15.18.
Scandal şi asistenţă medicală
Înainte de deznodământ, însă, obosiţi şi neliniştiţi, unii dintre pasageri nu au mai avut răbdare şi au izbucnit. „O femeie a urlat pe aici aproape o oră. Era nervoasă deoarece nu avea cu cine să vorbească, să i se dea detalii legate de ce se întâmplă“, a spus Monica Lupancu, o pa