În timp ce datele Institutului Naţional de Statistică (INS) arată că în mandatul premierului Boc s-a construit într-un ritm mediu de 62 de metri de autostradă pe zi, Ministerul Transporturilor susţine că cifra este mai mare.
Reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) spun să ar trebui luate în considerare şi variantele ocolitoare în regim de autostradă, pe care INS le-a omis. "Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România precizează că datelele date publicităţii de către Institutul Naţional de Statistică nu includ variantele ocolitoare la profil de autostradă date în funcţiune în cursul anului 2010: Centura Sibiu (17,5 km ) şi Centura Bucureşti (20 km)", se arată într-o precizare a CNADNR la un articol publicat de gândul. Cele două proiecte au costat împreună echivalentul a peste 150 de milioane de euro.
Guvernarea Boc în metri de AUTOSTRADĂ. A făcut 62 de metri pe zi. Boc mai trebuie să stea la PUTERE încă 35 de ani ca să-şi onoreze PROMISIUNILE electorale
Astfel, potrivit noilor date, în perioada guvernării Boc s-au construit 60,5 kilometri de autostradă şi de variante ocolitoare în regim de autostradă. Asta înseamnă că ritmul mediu zilnic de construcţie este de 70 de metri de autostradă şi nu doar de 62 de metri, aşa cum calculase gândul pe baza datelor INS.
Contactaţi de gândul, reprezentanţii INS spun însă că informaţiile pe care le-au făcut publice vin chiar de la CNADNR. "Datele privind autostrăzile şi drumurile naţionale sunt obţinute de la Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România şi reprezintă situaţia la 31.12.2010", afirmă aceştia.
Investiţii record în infrastructură dar rezultate proaste
Realizările guvernului Boc în materie de infrastructură au avut loc în contextul în care bugetele de investiţii ale CNADNR au însumat, în