Veniturile operatorului de telefonie "Cosmote" România au stagnat, în primul trimestru al anului în curs comparativ cu aceeaşi perioadă a lui 2010, atingând valoarea de 107,3 milioane de euro, potrivit rezultatelor anunţate de companie. În lunile ianuarie-martie 2011, EBITDA a crescut, faţă de intervalul similar din anul precedent, cu 171,2%, arătând îmbunătăţiri importante la nivel operaţional, ca urmare a integrării eficiente a "Zapp". Tot-odată, marja EBITDA s-a menţinut la 16,7%, înregistrând o creştere de 11 puncte comparativ cu anul anterior.
Societatea a reuşit să-şi crească baza de clienţi business cu 10%, datorită ofertelor competitive dedicate companiilor. La sfârşitul lunii martie 2011, numărul total de clienţi a atins 6,6 milioane (incluzând clienţii "Zapp"), în timp ce baza de abonaţi a crescut până la 22,4%, de la 21% cât era în primul trimestru al anului trecut, ca urmare a creşterii pe segmentul de business.
ARPU (venitul mediu pe utilizator) pentru primul trimestru al anului în curs a crescut cu 6%, până la 4,78 euro, de la 4,51 euro în perioada similară a lui 2010, în special datorită introducerii unor oferte competitive şi relevante pe piaţă.
"În următoarele luni vom continua să investim în toate direcţiile strategice ale companiei, oferindu-le clienţilor noştri cele mai avantajoase oferte din punct de vedere calitate-preţ, alături de tehnologii de ultimă generaţie", a declarat Konstantinos Apostolou, Chief Financial Officer "Cosmote" România.
Cu o cotă de piaţă de aproximativ 24% şi oferind cu succes servicii 3G la cele mai mari viteze de pe piaţă, compania va continua să se concentreze pe extinderea prezenţei pe segmentele broadband şi corporate, se mai arată în comunicat.
În primul trimestru al anului 2011, OTE Group a oferit servicii de telecomunicaţii către aproximativ 20 de milioane de clienţi, în sud-estul Europ