Steaua comercializează tricouri albe, asemănătoare celor pe care le-a purtat echipa în finala CCE cu Barcelona
"Să-şi ia Cupa, că e a lor, nu mă interesează Steaua veche! Eu vreau doar echipa asta de-acum!". E declaraţia lui Gigi Becali despre Cupa Campionilor Europeni şi despre generaţia care a realizat, la Sevilla, cea mai mare performanţă din istoria fotbalului românesc. Pe patron nu-l interesează, însă pe restul oamenilor din club, da. Pentru că Steaua foloseşte ca strategie de marketing trofeul numărul 1 pe care îl are în palmares şi imaginile cu formaţia de atunci.
249 de lei bucata
Roş-albaştrii au pus în vînzare tricouri albe, replici ale echipamentelor pe care le-au purtat Boloni, Piţurcă şi Lăcătuş în finala cu Barcelona din 1986. Pe spatele fiecărui tricou alb e imprimat numărul 86, format din numele celor care alcătuiau lotul steliştilor în acea vreme. Preţul unui astfel de produs e de 249 de lei. Lansarea a fost ieri, exact în ziua în care s-au împlinit 25 de ani de la performanţa istorică obţinută de clubul din Ghencea.
"Tricourile albe sînt foarte frumoase. Sînt sigur că foştii mei colegi de la Steaua mă vor suna cînd vor vedea ce tricouri vindem"Helmuth Duckadam, preşedinte Steaua"Păcat că doar Armata a celebrat!"
Tricoul a fost prezentat chiar de către eroul finalei cu Barca, Helmuth Duckadam. Portarul care n-a luat gol de la spanioli nici în 120 de minute de joc şi nici la loviturile de departajare e singurul dintre componenţii acelei formaţii care face parte, în acest moment, din conducerea Stelei.
Duckadam a fost şi el impresionat de tricourile aproape identice cu cele pe care le purta echipa antrenată de Ienei acum un sfert de secol: "La marketing, sîntem în vîrful fotbalului românesc! Mă aştept să vindem foarte mult în Arad, spre exemplu, la mine acasă. Îmi pare rău că doar Armata