Cel mai impozant model din gama Opel a primit de puţină vreme o restilizare, menită să-l repoziţioneze în segmentul SUV la nivelul tendinţelor din 2011. Modificările sunt destul de elocvente încă de la nivelul designului exterior, care a fost aliniat la în linia generală a constructorului de la Russelheim. Farurile faţă şi proiectoarele au fost redesenate, în timp ce spoilerul este cu totul nou. Iar grila frontală este parcă preluată direct de la noul Astra sau de la Insignia, efectul fiind că acum Antara aparţine parcă mai mult familiei Opel.
Modelul testat a fost dotat cu o motorizare diesel de 2.2 litri şi 184 de cai-putere, cu transmisie automată în şase trepte, ceea ce reprezintă vârful de gamă din lista celor nouă versiuni de echipare sub capotă. Gândit ca un SUV care să ruleze în condiţii bune atât pe şosea, cât şi în off-road, Antara beneficiază de la acest diesel de un cuplu de 400 Nm. Iar această valoare îl face să se mişte cu multă uşurinţă, indiferent că vorbim de o depăşire pe un drum naţional sau de atacarea unei rampe în condiţii mai speciale. Ceva probleme apar însă atunci când este depăşită valoarea de 2.800 rpm, deoarece motorul acuză ieşirea din zona de cuplu. Cutia de viteze automată lucrează bine, iar rapoartele se schimbă aproape pe nesimţite. Totuşi, nu este cea mai promptă în răspuns, dar asta este aproape o trăsătură comună a transmisiilor automate existente pe SUV-uri.
Opel Antara accelerează de la 0 la 100 de kilometri în 9,6 secunde, în timp ce viteza maximă avansată de constructor în fişa tehnică este de 200 km/h. La capitolul consumului, Antara 2.2 l diesel a înregistrat aproximativ 8 litri la o sută de kilometri parcurşi extraurban, sensibil peste valoarea de 6,4 litri din fişa oficială. Maşina era totuşi nou-nouţă, ca atare fiind de aşteptat ca „setea” sa să mai scadă după prima mie de kilometr