Apple a devenit cel mai valoros brand la nivel mondial, depăşind Google, care a deţinut acest titlu timp de patru ani.
Brandul Apple valorează 153 de miliarde de dolari, aproape jumătate din capitalizarea de pe piaţă a companiei, arată studiul BrandZ, realizat de agenţia de cercetare de marketing Millward Brown, informează Mediafax.
Producătorul iPhone şi iPad a depăşit anul trecut Microsoft devenind cea mai valoroasă companie de tehnologie la nivel mondial.
Atenţia Apple pentru detalii şi prezenţa gadget-urilor acesteia în mediul corporatist au permis companiei să se detaşeze de ceilalţi producători de electronice, a afirmat Peter Walshe, director la Millward Brown.
Dintre primele zece branduri din clasament, şase aparţin unor companii de tehnologie sau telecom. Astfel, alături Apple şi Google, în top sunt prezente IBM, pe locul trei, Microsoft, pe poziţia a cincea, iar pe locul şapte AT&T. China Mobile ocupă locul nouă.
Brandului McDonald’s i-a revenit poziţia a patra, în creştere cu două trepte. Coca-Cola şi Marlboro au coborât câte un loc, pe poziţiile şase şi opt. General Electric ocupă pe locul zece.
Facebook a intrat în top 100 la poziţia 35, cu o valoare a brandului de 19,1 miliarde de dolari.
Valoarea totală a primelor 100 de branduri a crescut cu 17%, la 2.400 miliarde de dolari.
Apple a devenit cel mai valoros brand la nivel mondial, depăşind Google, care a deţinut acest titlu timp de patru ani.
Brandul Apple valorează 153 de miliarde de dolari, aproape jumătate din capitalizarea de pe piaţă a companiei, arată studiul BrandZ, realizat de agenţia de cercetare de marketing Millward Brown, informează Mediafax.
Producătorul iPhone şi iPad a depăşit anul trecut Microsoft devenind cea mai valoroasă companie de tehnologie la nivel mondial.
Atenţia Apple pentru detalii şi prezenţa gadget-urilor acesteia î