Companiile care livrează bunuri sau servicii către Casa Regală, timp de cel puţin un an, pot solicita primirea calităţii de furnizori oficiali
Standardele cerute sunt recunoscute ca fiind greu de atins, dar este un câştig mare de imagine pentru firme
Modelul este folosit cu mult succes şi de alte Case Regale, precum cea a Marii Britanii, Danemarcei şi Suediei
Companiile care livrează bunuri sau servicii către Casa Regală, timp de cel puţin un an, pot solicita primirea calităţii de furnizori oficiali, o recunoaştere a calităţii şi un înalt standard al produselor şi serviciilor. Obţinerea acestei recunoaşteri implică un demers care nu este facil. Calitatea de furnizor se oferă pentru o perioadă de trei ani, după care se poate lua în discuţie prelungirea ei, pentru încă trei ani. Multe alte Case Regale precum cea a Marii Britanii, Danemarcei şi Suediei acordă acest statut firmelor cu care lucrează. În cazul celor enumerate mai sus este vorba de suverani în funcţie aşa că valoarea de brand este mai mare ca în cazul Casei Regale a României, care, totuşi, aplică modelul cu succes.
Nu numai companiile au de câştigat din acest parteneriat. Radu Ghina, consilier al Casei Majestăţii Sale Regelui, a explicat, pentru Curierul Naţional, că unele companii care deţin recunoaşterea de furnizor se implică şi în actele de binefacere ale Casei Regale. Cea mai mare "distincţie" pe care o poate primi o firmă este dreptul de a purta numele propriu al unui membru al Familiei Regale. De exemplu, de la începutul lunii martie 2010, Centrul Medical Unirea şi Euroclinic poartă un singur nume, Regina Maria, Reţeaua Privată de Sănătate. Vineri, încă şase companii vor primi titlul de Furnizor al Casei Regale, în cadrul unei ceromonii care va avea loc la Palatul Elisabeta, alăturându-se celor 19 firme care deţin deja această recunoaştere.
Pentru ca o companie să