Directorii unor companii multinaţionale de consultanţă imobiliară şi liderii unor asociaţii patronale vor să-i elimine pe „neprofesioniştii care distrug imaginea pieţei“. Conflict în lumea intermedierilor imobiliare: un grup de specialişti afirmă că piaţa este dominată de „prea mulţi regi fără regat“, fenomen ce trebuie stopat.
Un grup de 12 susţinători ai campaniei „Imobiliarele sunt bune" au lansat ieri, la Bucureşti, o sesiune de comunicare publică prin care toţi cei interesaţi de ameliorarea evoluţiei din domeniul imobiliar (profesionişti sau nu) sunt chemaţi să-şi posteze sugestiile şi comentariile pe portalul imobiliarelesuntbune.ro.
Printre motivele ce stau la baza declanşării acestei campanii (care va dura până la 8 iulie) se numără şi o serie de „provocări" cu care se confruntă piaţa, cum ar fi aceea că există „prea mulţi regi fără un regat adevărat". În opinia iniţiatorilor campaniei, „mii de profesionişti serioşi rămân pasivi (la evoluţiile pieţei - n.n.), în timp ce un număr mai mic, dar mai zgomotos, de persoane necalificate continuă să acapareze atenţia societăţii".
Vezi aici care sunt provocările cu care se confruntă piața imobiliară autohtonă.
Această situaţie „trebuie să înceteze, iar pentru ca lucrurile să se îmbunătăţească trebuie să ajungem la un punct de referinţă comun", a declarat Ilias Papageorgiadis, liderul grupului de iniţiatori ai campaniei. Printre ceilalţi susţinători se mai numără Dragoş Dragoteanu (directorul companiei Euroest), Valentin Ilie (Coldwell Banker), Troy Iahaver (Jones Lang LaSalle), Cătălin Scripcaru (Century 21), Eduard Uzunov (Regatta), dar şi liderii unor asociaţii de profil, precum Ruxandra Cleciu (ARAI), Florin Popovici (UNAI) şi Sorin Varvara (APAIR).
Cine sunt cei incriminaţi de iniţiatorii campaniei „Imobiliarele sunt bune"? Liderii pieţei de profil au amintit de urbani