Unitatea din Sun Plaza, centru comercial aflat in zona de sud a Bucurestiului, este cea care aduce cele mai mari vanzari dintre cele 75 de magazine detinute de Flanco Retail, a afirmat pentru Wall-Street.ro, Adrian Olteanu, directorul general al retailerului de electronice, electrocasnice si IT.
Aceasta reprezentanta are vanzari lunare de aproximativ doua milioane de lei (aproape 0,5 mil. euro), insa datorita sarbatorilor de Paste si Craciun vanzarile pe tot parcursul acestui an ar putea ajunge la in jur de 24 milioane de lei (in jur de sase milioane de euro).
Flanco Retail are o retea de 75 de magazine si pana la finalul anului vrea sa deschida 10-15 magazine. Pentru ca o parte dintre aceste inaugurari vor fi de fapt relocari, iar in unele cazuri doua magazine mai mici vor fi unite intr-o reprezentanta mai mare, la sfarsitul lui 2011 Flanco ar putea ajunge la aproape 80 de magazine. Retailerul are in prezent un spatiu de vanzare de peste 35.000 de metri patrati.
Deschiderile vor fi in centre comerciale ori pe artere cu trafic mare. De exemplu, in prezent, aproximativ 40% dintre magazinele Flanco sunt in zone stradale, insa acest lucru se intampla doar in orasele mici, unde nu exista centre comerciale.
La jumatatea lui aprilie, Flanco Retail anunta ca a deschis in ultimele saptamani patru magazine noi in Bucuresti, Suceava, Drobeta Turnu Severin si Buzau, investitia fiind de aproximativ 1,2 milioane de euro. In afara de unitatea din Bucuresti aflata in zona Pietei Bucur Obor, toate celelalte magazine lansate sunt in centre comerciale.
In urmatoarea perioada, conducerea companiei isi doreste sa inaugureze noi unitati in Capitala.
"Trebuie sa avem o acoperire mai buna in Bucuresti", explica Adrian Olteanu.
De asemenea, compania, care are in prezent in jur de 630 de angaiati, ar putea creste pana la 750 de salariati p