Deranjată de unele articole despre Coca-Cola, publicate de un site independent, găzduit de www. adevarul.ro, o agenţie de publicitate recurge la ameninţări. Agenţia McCann- Erickson, condusă de Bogdan Enoiu, a condiţionat acordarea unor contracte de publicitate în „Adevărul“ de un anumit tip de conţinut editorial.
UPDATE “Avand in vedere situatia prezentata de Adevarul, dorim sa precizam urmatoarele: Actiunile domnului Mihai Trandafir nu reprezinta pozitia sau modalitatea de actiune a companiei McCann Erickson. Compania Coca-Cola nu a fost implicata in acest demers. Ne cerem scuze pentru situatia creata“, a transmis Bogdan Enoiu, Director General BV McCann Erickson.
Agenţia de publicitate McCann-Erickson România a ameninţat voalat conducerea Adevărul Holding că-şi va sfătui toţi clienţii să-şi retragă reclamele produselor din paginile ziarelor editate de trustul de presă, invocând o serie de articole ce ar fi lezat interesele companiei Coca-Cola, aflată în portofoliul său. Materialele de presă invocate fuseseră însă publicate de administratorii site-ului „Think Outside the Box", produs media doar găzduit de platforma www.adevarul.ro, şi complet independent editorial de trustul Adevărul Holding.
Vineri, 6 mai, Adevărul Holding a decis întreruperea colaborării cu site-ul Think Outside the Box (TOTB), invocând „disfuncţii grave în colaborarea editorială comună şi de promovare reciprocă". Colaborarea dintre cele două produse media, începută cu şase luni în urmă, a fost ruptă din cauza a cinci articole despre băutura răcoritoare Coca-Cola, redactate şi publicate de TOTB în preajma aniversării a 125 de ani de la înfiinţarea companiei americane. Cauza care a dus la încetarea colaborării a fost calitatea îndoielnică a materialelor publicate de TOTB.
Ameninţări online
Tot la 6 mai 2011, într-un e-mail, Mihai Trandafir, director al