Acestea se restrâng la instrumentele de marketing online deoarece au bugete mici
În contextul economic actual, marketingul online a înregistrat creşteri importante
Advertiserii mari tradiţionali, dar şi startup-urile au fost mai deschise la online datorită faptului că este un mediu ce poate contribui la vânzări rapid
În ultimii ani, din cauza situaţiei economice dificile, marketingul online a înregistrat creşteri importante şi a câştigat încredere şi notorietate, potrivit lui Marius Lăzărescu, CEO Today's şi expert certificat Google AdWords. "Advertiserii mari tradiţionali, dar şi startup-urile au fost mai deschise la online datorită faptului că este un mediu ce poate contribui la vânzări rapid, campaniile de marketing online fiind relativ uşor de monitorizat şi optimizat", a declarat el, pentru Curierul Naţional. Acest lucru este confirmat şi de faptul că instrumentele de marketing online ce au înregistrat creşteri au fost cele "performance based", adică marketing afiliat, campaniile google adwords şi email marketing - ultimul fiind impulsionat de faptul că din ce în ce mai mulţi marketeri au început să aprecieze valoarea clienţilor existenţi versus achiziţia unor clienţi noi, şi implementează programe de fidelizare şi cross selling.
Utilizat atât de companiile mari, cât şi de cele recent lansate
Despre tipurile de companii care utilizează marketingul online, Marius Lăzărescu a afirmat că este vorba atât de companii mari, advertiseri tradiţionali, cât şi companii recent lansate, din aproape toate domeniile.
"Pentru multe din companiile "start-up", instrumentele de marketing online sunt de cele mai multe ori singurele eforturi de marketing pe care le au în vedere, din cauza bugetelor reduse şi a barierelor mici de intrare", ne-a mai spus Marius Lăzărescu.
România se află sub media din regiune
@N_P