Update, 10 mai
Aseară nu prea am apucat să dezvolt. Mi se par necesare totuşi cîteva observaţii. Principalul vinovat rămîne Adevărul pînă la urmă. E bine că au ieşit şi au arătat sursa presiunii. Dar nu au arătat şi sursa cedării care a dus pînă la urmă la demisia unui om, Vlad Epurescu, tînărul care conducea online-ul. De aceea totul pare deocamdată neterminat. Fără o mea culpa implicită un astfel de material are aerul stabilirii de comun acord a unui ţap ispăşitor care să scoată Coca Cola din ecuaţie. Aşadar, deocamdată nu prea e în regulă.
Text initial, 9 mai
Mihai Trandafir, director într-una din cele mai puternice agenţii de publicitate, McCannErickson, este acuzat de Adevărul ca fiind cel care a pus presiune în numele Coca Cola. Reproduc parte din articol şi mă bucur nespus că dintr-o chestiune cu miză mică aparent, eliminarea siteului totb.ro de pe portalul adevărul, încep să iasă la iveală culise pe care le aşteptam de foarte mult timp expuse:
Deranjată de unele articole despre Coca-Cola, publicate de un site independent, găzduit de www. adevarul.ro, o agenţie de publicitate recurge la ameninţări. Agenţia McCann- Erickson, condusă de Bogdan Enoiu, a condiţionat acordarea unor contracte de publicitate în „Adevărul“ de un anumit tip de conţinut editorial.
Agenţia de publicitate McCann-Erickson România a ameninţat voalat conducerea Adevărul Holding că-şi va sfătui toţi clienţii să-şi retragă reclamele produselor din paginile ziarelor editate de trustul de presă, invocând o serie de articole ce ar fi lezat interesele companiei Coca-Cola, aflată în portofoliul său. Materialele de presă invocate fuseseră însă publicate de administratorii site-ului „Think Outside the Box”, produs media doar găzduit de platforma www.adevarul.ro, şi complet independent editorial de trustul Adevărul Holding.
Alt fragment interesant:
T