Banca Comercială Română, cea mai mare instituţie bancară de pe plan local, are ca strategie ca în acest an să aibă încontinuu una din trei cele mai bune trei oferte din piaţă pentru toate tipurile de produse, de la depozite la credite, a declarat Dominic Bruynseels, preşedintele executiv al băncii.
BCR îşi propune să se plaseze în top 3 bănci cu cele mai bune oferte în funcţie de rată de dobândă, calitate şi simplitate a produselor.
De când a lansat creditul cu aprobare rapidă Divers BCR, banca a primit peste 75.000 de cereri de credite, dublu faţă de situaţia de dinainte cu şase săptămâni. Potrivit lui Bruynseels, în ultima perioadă BCR a acordat în medie câte 1.500 de credite de consum Divers BCR pe zi.
În plus, banca are în plan lansarea de oferte de refinanţare pentru clienţii buni de la alte bănci, precum şi negocierea unor costuri pentru clienţii proprii cu profil de risc şi istoric de plată bune.
De asemenea, BCR mizează pe campanii de încurajare a economisirii, venind cu dobânzi atractive pentru depozitele deschise prin Internet Banking.
BCR a reuşit să treacă pe profit în trimestrul I din acest an, cu un câştig net de 76,1 milioane lei, după o pierdere de 29,5 milioane lei în trimestrul IV din 2010.
Rezultatul operaţional din primul trimestru a fost de 609 milioane lei, în creştere cu 10,9% faţă de trimestrul anterior (549 milioane lei), dar cu 20,2% mai mic decât în perioada similară din 2010 (763 milioane lei).
În primele trei luni din 2011, cheltuielile băncii cu riscul de credit s-au cifrat la 457 milioane lei, în creştere cu 12,3% faţă de trimestrul precedent, dar în stagnare faţă de trimestrul similar din 2010. În ceea ce priveşte nivelul creditelor neperformante, acesta înregistrat primul semn de stabilizare, scăzând uşor, cu 0,1%, faţă de nivelul din decembrie 2010. La sfâr