- Diverse - nr. 779 / 10 Mai, 2011 Am primit la redactie o scrisoare din partea domnului Nicolae Rohan din Sighisoara, strada Ecaterina Varga nr.12. Domnia-sa ne roaga sa-i publicam scrisoarea in paginile ziarului, ceea ce si facem: "In toate scrisorile trimise clientilor, respectabila societate "E-on Gaz – sector nord” sustine ca este o societate serioasa si foarte serviabila cu clientii. Dar, acum cateva zile, au aparut in Sighisoara niste afise prin care serioasa si respectabila societate, cu grija mare fata de clienti, anunta ca in data de 8 aprilie, in intervalul de timp 9-16, se va sista furnizarea gazului-metan pentru populatie. Sigur ca, in urma anunturilor, populatia si-a luat masurile de precautie necesare. In ziua de 8 aprilie, gazulmetan livrat populatiei nu s-a sistat deloc, spre bucurie celor ce-l folosesc. Iata cata seriozitate si respect imparte serviabila societate fata de clienti! Contactandu-i telefonic la numarul 0265 200928, cel de pe afis, n-am putut vorbi cu nici un stab, decat cu telefonista de serviciu, la tasta 2. La tasta 1 si 3 nu raspundea nimeni. Tot o societate, de asta data sighisoreana, la fel de "serioasa” este "Electrica”, care, datorita schimbarii orei pe timp de vara, este chemata sa faca economie de curent, insa dansii fac risipa, caci de multe ori, ziua in amiaza mare, curentul electric arde pe strazi in dorul lelii, caci dimineata uita sa-l stinga. Intrebati telefonic despre anomalie, mi se raspunde ca e scurtcircuit pe retea, adica, "scurt-circuit” in buzunarele prostimii care plateste facturile umflate. Pretentia mea este sa-mi trimiteti o copie dupa articol, caci eu nu am abonament, iar ziarul dumneavoastra nu se gaseste la chioscurile sighisorene de presa. Va rog frumos si respectuos...” In prima problema pe care o sesizati, ni se pare un caz fericit de "pacaleala”, despre care vorbiti. In privinta reclamatiilor prin tel