Compania TotalSoft a lansat prima aplicatie business to consumer din istoria companiei, marcand astfel intrarea pe piata de profil ca parte a unei strategii, ce vizeaza "cresterea agresiva" a veniturilor pana la pragul de 50 milioane de euro in urmatorii patru ani.
"Aceasta suma va fi greu de atins prin portofoliul actual de solutii si modelul actual de business. Este practic o securizare a atingerii obiectivului financiar pe termen mediu. Traditional, TotalSoft a jucat doar in piata B2B. Nu ne gandim la o schimbare de macaz", declarat pentru DailyBusiness.ro Daniel Ionescu, director de marketing si strategie in cadrul TotalSoft.
El a spus ca in 2011 veniturile din B2C (business to consumer) vor totaliza sub 1% din veniturile totale ale companiei, dar ca pana in 2015, ponderea B2C va fi de 5%.
Compania vizeaza in 2011 o crestere de 20% a cifrei de afaceri, pana la 25 milioane de euro, din care circa 22 milioane de euro vor proveni din conturi locale.
Cresterea se bazeaza pe trei componente principale, repsectiv extinderea portofoliului de produse, dezvoltarea internationala si formarea unui ecosistem de parteneri care sa permita cross-selling-ul intre conturile existente sau aducerea unor servicii suplimentare catre clientii actuali.
Dezvoltarea internationala presupune introducerea portofoliului TotalSoft pe noi piete, cu un focus pe solutiile dedicate segmentelor de leasing, productie alimentara, medical-farmaceutic si constructii, cu actiuni de promovare in Germania, Austria, Polonia, Ucraina si Serbia.
"Intrarea pe piata B2C face parte dintr-o strategie pe termen mediu pentru o crestere mai agresiva a veniturilor", a spus Ionescu.
Potrivit reprezentantilor TotalSoft, noua aplicatie, botezata Tasky, este un planificator al activitatilor zilnice, personale sau de serviciu.
"Piata di