Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a deschis ofertele depuse în cadrul licitaţiilor pentru supervizarea lucrărilor de autostradă de pe Coridorul IV Paneuropean pentru tronsoanele Orăştie-Sibiu, Lugoj-Deva, Nădlac-Arad si Timişoara-Lugoj. Pentru aceste contracte s-au aratat interesate 26 de firme si consortii. Batalia cea mai mare este pe contractul de supervizare a lucrărilor de pe 27 de kilometri din tronsonul Lugoj-Deva, fiind depuse noua oferte. Pentru supervizarea acestor lucrari, statul intentionaza sa cheltuiasca, in total, circa 150 de milioane de lei, fara TVA.
Contractul cu valoarea estimată cea mai ridicată, de 72,95 milioane lei, este pentru autostrada Orăştie-Sibiu. Celelalte trei contracte de supervizare au fost evaluate la 24,48 milioane lei pentru segmentul Lugoj-Deva, 27,62 milioane lei pentru Nădlac-Arad şi 24,41 milioane lei pentru Timişoara-Lugoj.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a deschis la inceputul lunii martie toate cele 64 de oferte depuse in cadrul licitatiilor pentru tronsoanele de autostrada Nadlac-Arad, Timisoara-Lugoj, Lugoj-Deva, Orastie-Sibiu.
Pe 12 aprilie, au fost anuntati castigatorii licitatiilor. Printre acestia se afla Grupul Romstrade (controlat de omul de afaceri Nelu Iordache), Spedition UMB si Tehnostrade (companii detinute de Dorinel Umbrarescu, unul dintre oamenii de afaceri supranumiti si "regii asfaltului), Strabag (care are numeroase afaceri cu statul si care se mai ocupa deja de constructia unui alt tronson de autostradă din Coridorul IV Paneuropean) si Astaldi (se ocupa, de asemenea, de un alt tronson de autostrada).
Supervizarea lucrarilor pentru contractul "Proiectare şi execuţie autostrada Nădlac - Arad şi Drum de legătură, Loturile 1 si 2" pe o lungime de 38,882 km. Valoare estimată a contractului de supervizar