Bogdana Butnar, proaspat angajata la filiala locala a Google, unul dintre cele mai ravnite job-uri, considera ca online-ul romanesc sufera de aceleasi probleme ca in 2008 – masurare incompleta a campaniilor de publicitate sau axarea redusa pe conversii.
Butnar a fost Brand Manager si Director de Comunicare Rompetrol, Senior Strategic Planner in McCann si strategic planner la Headvertising. Ea a fost cooptata in echipa Google Romania la inceputul lunii mai.
Wall-Street.ro: Care a fost cea mai mare satisfactie profesionala a ta, din 2010 pana in prezent?
Bogdana Butnar: Este ceva ce in prezent, din pacate, nu mai este valabil. Atunci cand am plecat de la agentia MRM am lasat acolo o echipa excelenta, oameni foarte buni. Intre timp insa au plecat care incotro – decizie manageriala. Eu am fost si sunt in continuare foarte incantata de echipa formata acolo.
W-S.ro: Sincer, ma asteptam sa zici ca cea mai mare satisfactie a ta este numirea in pozitia de industry manager la Google Romania.
BB: Regulile Google ma obliga sa nu declar nimic in afara de pozitia anuntata oficial de companie la numirea mea, si anume ca sunt foarte incantata sa ma alatur echipei locale. Deocamdata suntem patru oameni.
W-S.ro: Venirea la Google iti poate influenta stilul – te consideri un “om de afaceri”, care sa stea in spatele biroului opt ore, sau esti “un spirit liber”, dinamic?
BB: In online, sentimentul de libertate este inerent, e greu sa fii “om de birou”, mediul in sine este dinamic, te plimbi mult, intalnesti multe persoane, exista empatie in aceasta piata. Eu vreau sa fiu acest om.
Online-ul romanesc are aceleasi probleme ca in 2008
W-S.ro: Cum ti se pare ca a evoluat piata de online in ultimii ani?
BB: Online-ul are, din pacate, aceleasi probleme ca in 2008. In Romania mai sunt multe lucruri de invatat– facem treaba cu