Ytong, brand premium de BCA de pe piaţa românească de zidărie, a lansat un nou concept pe piaţa construcţiilor. Denumit „Casa la galben“, acesta face parte dintr-un program naţional de susţinere a calităţii în construcţii în cadrul căruia cei care vor să-şi construiască o locuinţă durabilă şi eficientă energetic beneficiază de un pachet complet de casă nouă. Astfel, la achiziţionarea zidăriei tip BCA Ytong, beneficiarul primeşte mortarul în pat subţire, un set de scule profesionale, transportul pe şantier şi consilierea meşterului specialist Ytong, care va oferi suportul pentru instruirea zidarilor şi realizarea primului rând de zidărie al casei. „În România încă simţim lipsa unei culturi a calităţii în construcţii, iar «Casa la galben» reprezintă efortul Ytong pentru promovarea acestei abordări. Continuare a campaniei «Ieftin te costă mai mult!», aceasta reprezintă soluţia modernă pentru o casă durabilă, performantă energetic şi foarte eficientă din punct de vedere al costurilor şi al timpului petrecut în procesul de construire“, a declarat Marius Dragne, Marketing Manager, Xella Baustoffe South-East Europe (BG-HU-RO), cel care coordonează implementarea strategiei de advertising pentru „Casa la galben“.
„Faţă de alte «case» intrate în limbajul şi coşmarurile celor ce au avut de-a face cu domeniul construcţiilor din România, «Casa la galben»vine cu un pachet complet de zidărie şi know-how de calitate germană, care elimină multe surprize neplăcute şi costisitoare“, a declarat Iulia Sîrbu, Client Service Director la Roddia, firma care semnează noua campanie de comunicare Ytong. Ytong, brand premium de BCA de pe piaţa românească de zidărie, a lansat un nou concept pe piaţa construcţiilor. Denumit „Casa la galben“, acesta face parte dintr-un program naţional de susţinere a calităţii în construcţii în cadrul căruia cei care vor să-şi construiască o locuinţă durabilă