Retailul IT&C se arata din cein ce mai greu, in ciudacresterilor raportate in primul trimestru, pe toate gamele de produse, avand in vedere cresterea puternica a competitiei. Oficialiicompaniei spun chiar ca sunt in competitie si cu firmele de bricolaj saumobilier care isi extind portofoliul si cu electrocasnice.
Dan Ostahie, presedintele Altex, spune caFlanco va fi mai puternic ca urmare a preluarii Asesoft. "Preluarea Flanco decatre Asesoft este o constructie solida", a declarat seful celui mai mare retailer deelectronice si electrocasnice din Romania. El crede ca discursuldin acest sector trebuie schimbat, astfel incat vanzarile din online sa nu mai fie privite diferit fata de cele din comertul traditional. "Este aceeasi piata sisunt aceeasi clienti", spune Ostahie.
Mai mult, seful Altex a spus ca in cazul particular al Flanco, preturile mai mici de la eMag (magazin online detinut tot deAsesoft-n.r.) ar putea sa afecteze compania, care practica preturi mai mari.
Altex a anuntat ca in acest an intentioneaza sa isiconsolideze business-ul si pe segmentul online, insa nu a facut publiceestimari legate de volumul vanzarilor care ar urma sa fie generate prinintermediul site-ului.
Cristian Moanta, directorul de marketing al Altex, a explicatca daca 2010 a adus surprize neplacute(piata a scazut cu 15%), e foarte putin probabil ca 2011 sa fie un an cu mult mai bun. In plus,competitia este din ce in ce mai mari, chiar si cu segmentele inrudite camobilierul sau bricolajul, domenii in care, in goana dupa vanzari cat mai mari,au fost incluse electrocasnice in gama de produse.
Legat de preturi, Ostahie spune ca va continua trenduldescendent in acest an, in special ca urmare a faptului ca lansarile deproduse updatate tehnologic la preturilecelor vechi.
Pentru 2011, retailerul are in plan deschiderea unui numarlimitat