„Adevărul“ a testat noua generaţie a roadsterului SLK la scurt timp după lansarea în România. Legendarul coupé Mercedes-Benz a devenit mai sportiv şi mai modern. Mercedes-Benz SLK este unul dintre cele mai longevive modele din lume. Originalul roadster a fost lansat în 1955 şi s-a bucurat de succes atât în Europa cât şi în America.
În 1996, compania germană reinventa conceptul SLK roadster prin intermediul unui automobil cu două locuri şi acoperiş metalic decapotabil (hardtop). Astfel, a apărut o nouă clasă - Coupé/Cabrio (sau CC). Deşi această soluţie a fost adoptată înainte de mai mulţi producători auto, Mercedes-Benz a făcut-o faimoasă, iar maşina sa a avut un mare succes.
Dovada acestui lucru a fost numărul mare de clienţi atraşi de roadster. În peste 15 ani de carieră, SLK-ul reinventat a împrumutat elemente de design de la cele mai dorite vehicule Mercedes-Benz. Prima dată de la coupé-urile mai mari din clasa SL, iar apoi, odată cu apariţia SLR, SLK a preluat o parte dintre liniile acestui supercar.
Finisajele de calitate conving chiar şi pe cel mai exigent automobilist
Noua generaţie SLK, lansată în urmă cu doar câteva luni, preia şi ea liniile unui supercar, acelea ale mult râvnitului SLS AMG. Grila, aripile proeminente şi capota lungă sunt caracteristici care induc ideea unui autoturism puternic. Valoarea coeficientului de rezistenţă la înaintare (Cd) a fost redusă până la 0.30 - o reuşită uluitoare (valoarea Cd a modelului precedent era de 0.32). Grilele de ventilaţie, cu finisaj cromat din aripile frontale, au fost păstrate de la roadsterele Mercedes-Benz din anii '50.
Interiorul este caracterizat prin sportivitate stilată şi materiale autentice de înaltă calitate. Consola centrală cât şi alte părţi din bord sunt alcătuite din aluminiu lucios. Patru orificii rotunde, integrate în bord, accentuează aparten