Şefii de la Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri au suplimentat contractul cu 27,25 de milioane de lei şi au prelungit termenul de finalizare pentru iunie 2012.
Şoseaua de centură la Iaşi, doar cu numele. Şoferii nu au indicatoare pentru a ocoli oraşul (FOTO)
Muncitorii de la Vega ’93 Galaţi trebuiau să finalizeze întreaga variantă de ocolire până în aprilie 2011, dar lipsa fondurilor a întârziat lucrarea.
După trei ani de intervenţii, autorităţile au reuşit, în iarnă, să deschidă circulaţia pe 5,8 kilometri din centură. La acea dată, reprezentanţii DRDP au anunţat că încă 8 kilometri de drum de la intersecţia cu DJ248 până în Ciurea vor fi asfaltaţi până în toamna lui 2011.
Centura Iaşiului, blestemul civilizaţiei(FOTO şi VIDEO)
Centura, 60% gata după trei ani de lucrări
„Ca urmare a modificărilor de traseu şi soluţii tehnice, justificate de instabilitatea versantului din zona malului drept al lacului Ezăreni şi de necesitatea adaptării proiectului la teren, contractul de execuţie a suferit modificări în ceea ce priveşte durata de execuţie şi valoarea. S-a suplimentat contractul cu 20%, iar traseul s-a modificat doar câţiva metri din cauza structurii geologice de pe teren“, a spus Dănuţ Pilă, directorul DRDP.
Iaşi: Fără bani de centură, dar cu şosea aeriană
Şefii direcţiei spun că centura este gata în proporţie de 60%. Muncitorii de la Vega lucrează la viaducte, consolidarea terasamentelor şi la finalizarea nodului rutier dintre Metro şi Arabesque.
Contractul iniţial încheiat cu firma Vega a fost de 136 de milioane de lei, semnat pe 27 februarie 2008, pe o durată de trei ani.
Păgubiţii de la centură, cu locuinţele crăpate
Lucrările au fost suplimentate cu 27 de milioane de lei printr-o procedură de negociere fără publicarea unui anunţ de partic