Zeci de companii încearcă să-şi promoveze produsele pe stadioane, iar derbiuri precum Steaua - Dinamo care deşi nu mai atrag în tribune acelaşi număr de spectatori ca în urmă cu cinci, şase ani, aduc totuşi încasări importante din publicitate.
Spre exemplu, 35 de companii se promovează la meciurile echipei Steaua desfăşurate pe teren propriu, iar valoarea minimă a unui contract care include şi publicarea logo-ului pe panoul de la conferinţele Stelei este de 100.000 de euro, potrivit reprezentanţilor clubului. Aceştia nu au oferit însă detalii privind încasările totale din publicitate sau valoarea disconturilor pe care le-ar putea primi unii parteneri.
"Atunci când vorbim de publicitate vorbim atât despre bannerele (fixe - n.red.) şi ledurile (mobile - n. red.) de la marginea stadionul, cât şi despre programul meciului împărţit pe stadion, despre site-ul nostru unde sunt publicate numele partenerilor, despre revista clubului (tipărită în circa 10.000 de exemplare la nivel naţional), pagina de Facebook (pagina de Facebook a echipei de fotbal are peste 50.000 de fani - n. red.) şi publicarea logo-ului la panoul din timpul conferinţelor de presă", a spus Bobby Durbac, directorul de marketing de la Steaua.
El mai precizează că una dintre cele mai căutate forme de publicitate este publicarea logo-ului pe panoul de la conferinţele Stelei. "Valoarea minimă a unui contract ce include şi prezenţa logo-ului pe panoul de la conferinţă este de 100.000 de euro pe sezon", a spus Durbac.
El a precizat că în prezent contractele de publicitate se încheie pe sezon şi nu pe meci, aşa cum se întâmpla în urmă cu doi-trei ani pentru campionatul intern şi cum se întâmplă în prezent cu meciurile din cupele europene. Fiecare sezon are 34 de meciuri, dintre care jumătate sunt pe terenul propriu al fiecărei echipe, iar restul în deplasare.
"La începutul sezo