Facebook pare sa fi aplicat o lovitura sub centura concurentei, angajand celebra agentie de relatii publice Burson-Marsteller pentru denigrarea rivalului sau, Google.
Potrivit The Daily Beast, Burson-Marsteller ar fi primit sarcina de a recompensa bloggeri de succes, dispusi sa posteze pe Internet materiale care pun intr-o lumina defavorabila Google, in special privind invadarea vietii private a utilizatorilor.
Acuzata in mod special este functia "Social Circle", care, potrivit agentilor de relatii publice, ar fi, de fapt, un fel de instrument de control orwellian, cu rolul de a inregistra si arhiva datele utilizatorilor (chiar si a celor ce nu sunt in posesia unui cont Google).
Cei ce s-au ocupat de partea murdara a acestei chestiuni sunt doua figuri reprezentative din media americana, si anume Jim Goldman - fost prezentator la CNBS, personaj cu mare priza la public, si John Mercurio - faimos analist politic, ambii angajati in prezent la Burson-Marsteller.
O singura eroare in esafodajul celor doi: contactarea expertului in siguranta informatica Christopher Soghoian, cunoscut ca un profesionist "dintr-o bucata" care, in fata unei astfel de propuneri injositoare, s-a demonstrat total necooperant.
Shogoian nu numai ca a postat pe Twitter refuzul ofertei, subliniind ca e capabil sa-si scrie de unul singur editorialele impotriva Google, cand crede de cuviinta, ba a publicat pe Internet intreaga corespondenta pe e-mail cu Mercurio, privitoare la acest subiect.
In fata dovezilor incontestabile, compania fondata de catre Mark Zuckerberg a admis ca se afla la originea acestei initiative discutabile, care pateaza serios imaginea Facebook.
Facebook pare sa fi aplicat o lovitura sub centura concurentei, angajand celebra agentie de relatii publice Burson-Marsteller pentru denigrarea rivalul