După ce a sfidat criza datorită poziţionării "de mijloc" pe piaţa luxului, brandul Lancel continuă dezvoltarea în Europa Centrală şi de Sud-Est. În Bucureşti plănuieşte să deschidă un magazin monobrand în aproximativ un an
În 1876 Angèle Lancel deschidea un butic cu articole destinate fumătorilor , chiar lângă proaspăt inaugurata Opéra Garnier. La scurt timp Madame Lancel se orientează către marochinăria de lux pentru femei într-o piaţă în care, la finalul secolului 19, erau la început de drum încă trei companii devenite ulterior celebre: Hermès (articole pentru hipism), Louis Vuitton (artizani ai bagajelor) şi Bally (la origine producători de pantofi).
Între timp Lancel a devenit un brand cunoscut în toată lumea dar care s-ar fi putut pierde în mulţimea ofertelor de pe piaţa de lux dacă nu şi-ar fi propus o repoziţionare. Herve Sergent, actualul international sales manager Lancel, s-a alăturat companiei Lancel în urmă cu patru ani, cu misiunea de a "upgrada" brandul. Compania producătoare de accesorii de piele Lancel face acum parte din grupul Richmond, al doilea în lume după LVMH privind cifra de afaceri şi primul în ceea ce priveşte portofoliul de mărci de bijuterii premium (Piaget, Cartier, VanCleef&Arpels, Jaeger-LeCoultre, Vacheron Constantin).
"Avem toate ingredientele luxului cu diferenţa că nu practicăm preţuri nebuneşti. Strategia noastră a fost să stabilim preţurile între 300 şi 700 de euro, zonă de mijloc în care se găsesc puţine companii cu tradiţie. Apoi am vrut să revenim la rădăcinile brandului, să nu ne considerăm marcă de lux şi să vorbim mai degrabă de un «affordable luxury», de «french légèreté»..." , spune Sergent într-un interviu exclusiv pentru După Afaceri.
Noua echipă Lancel a început prin a "răsfoi" arhiva produselor realizate de Madame Lancel încă din 1900, precum portul de cigarette "L'Irreve