"Criza a afectat Italia mai mult decat se doreste a recunoaste", spune Gabriela Pascaru BisiO romanca face afaceri in Italia si se izbeste de o problema antreprenoriala: trebuie sa fie foarte atenta atunci cand isi alege personalul, pentru ca legislatia, excesiv de protectoare cu angajatii, nu ii permite sa recurga prea usor la concedieri, chiar si in cazul in care acestia nu sunt productivi.
A realizat un brand cultural al Romaniei in Italia, are mai multe business-uri mici la inceput de drum in Sardinia si daca ar fi sa intre din nou in afaceri pe plan local, ar alege agroturismul.
Gabriella Pascaru Bisi, femeia de afaceri care a creat brandul Romania Mon Amour, povesteste cum este sa faci afaceri in Italia si explica ce trebuie sa stii inainte de a incepe un business in strainatate.
Dupa o vreme in care a locuit in Zurich, a ajuns in Italia in septembrie 2009 impreuna cu sotul sau, care este cetatean italian. In 2010, demara primele afaceri in afara Romaniei, o agentie de comunicare, una de planificare de nunti si o companie de turism tailor made, toate sub brandul Tycoon. Gabriella Pascaru Bisi a detinut pana in 2006 firma Tycoon Media din Romania, o agentie mica de publicitate si evenimente, care a avut clienti ca Oriflame, Kia Motors sau Ambasada Braziliei si cea a Peru. Business-urile din Italia nu merg inca asa cum isi doreste antreprenoarea.
"Luand in considerare criza mondiala, care a afectat Italia mai mult decat se doreste a recunoaste, suntem la nivel mediu. Inca nu merg asa cum imi doresc, insa iau in considerare ca din punct de vedere al investitiei, atat agentia de publicitate, cat si wedding planner-ul, au doar un an de viata", povesteste femeia de afaceri.
Chiar daca business-ul nu este inca mare, Tycoon Communication a realizat deja o campanie electorala, un rebranding al unei case de bijuterii si