AXA Life Insurance, fosta Omniasig Asigurari de Viata, isi propune ca in urmatorii cinci ani sa se plaseze in Top 3 asiguratori de viata pe piata locala pe segmentul new business, prin dezvoltarea unei strategii de afaceri orientata in jurul pozitionarii brandului, a declarat Violeta Ciurel, CEO al companiei.
„Ne propunem ca intr-un termen scurt sa ajungem unul dintre cei mai importanti jucatori din Romania, in special pe segmentul de viata. Am creat o strategie de dezvoltare rapida pentru cresterea cotei de piata, astfel incat pe termen mediu sa fim printre primii 5 jucatori locali in piata asigurarilor de viata din punct de vedere al achizitiei de noi clienti”, a declarat Violeta Ciurel (foto).
Astfel, in urmatorii trei ani compania vizeaza o plasare intre primele cinci companii de profil, printr-o crestere organica si atragerea de noi subscrieri, iar pana in 2016 sa ajungem intre primele trei, in functie de valoarea primelor subscrise din contracte noi (new business). Din punct de vedere al planurilor tarifare, Violeta Ciurel a explicat a acestea se vor situa la nivelul pietei.
AXA Life Insurance a deschis patru agentii stradale in Capitala, de la inceputul acestui an, iar alte sase sunt in curs de finalizare. Pana la sfarsitul acestui an, compania estimeaza ca va deschide pana la 30 de agentii stradale. De asemenea, compania are un target de 600 de angajati in acest an.
Violeta Ciurel a fost numita la conducerea companiei in a doua jumatate a anului trecut. In Romania, grupul AXA a preluat in 2010 pachetul majoritar de actiuni detinut de Vienna Insurance Group la compania Omniasig Life Insurance.
Managerul AXA Life Insurance a refuzat sa ofere detalii despre obiectivele financiare, insa a explicat ca strategia companiei este de trece pe profit in urmatorii trei ani. De asemenea, ea a precizat ca este exclusa o noua achizitie pe