Conform unui studiu realizat de compania BrandZ şi publicat pe 9 mai, Toyota revine pe prima poziţie în topul celor mai valoroase branduri în 2011. Astfel, valoarea brandului Toyota a crescut cu 11% şi este estimată la 24,2 miliarde de dolari.
Toyota ocupă prima poziţie în topul BrandZ, pentru al cincilea an consecutiv, cu o pauză în 2010, când s-a clasat pe locul al doilea.
În opinia autorilor raportului, revenirea Toyota pe prima poziţie s-a datorat în principal modului în care a fost gestionată criza rechemărilor în service de anul trecut din America de Nord.
În plus, sistemul inovativ hybrid integral al Toyota, disponibil pe un număr tot mai mare de vehicule Toyota şi Lexus, rămâne lider de piaţă datorită performanţelor extraordinare privitoare la consumul de combustibil şi protecţia mediului.
Pentru Toyota, acest rezultat arată că eforturile companiei de a crea o legătură deschisă şi sinceră cu partenerii sunt bine primite. Toyota se ghidează după un set de principii directoare care, alături de Viziunea Globală Toyota, au ca scop să aducă zâmbete pe chipurile clienţilor, prin depăşirea aşteptărilor acestora.
Şi marca Lexus reintră în Top 10 cele mai valoroase companii din lume, cu o valoare de marca de 3,7 bilioane de dolari (2,6 bilioane de euro).
Conform unui studiu realizat de compania BrandZ şi publicat pe 9 mai, Toyota revine pe prima poziţie în topul celor mai valoroase branduri în 2011. Astfel, valoarea brandului Toyota a crescut cu 11% şi este estimată la 24,2 miliarde de dolari.
Toyota ocupă prima poziţie în topul BrandZ, pentru al cincilea an consecutiv, cu o pauză în 2010, când s-a clasat pe locul al doilea.
În opinia autorilor raportului, revenirea Toyota pe prima poziţie s-a datorat în principal modului în care a fost gestionată criza rechemărilor în service de anul trecut din America de Nord. @N_