Cautand o rochie pentru un eveniment special, Alina Orzan a realizat ca oferta pe piata de profil este destul de limitata, drept pentru care aceasta a decis sa lanseze, cu 30.000 euro, un magazin online cu rochii de seara si coktail.
Cristallini Boutique este un magazin multibrand, importator si distribuitor autorizat care pune la dispozitia potentialelor cliente rochii de seara, de ocazie, rochii de mireasa, rochii de cocktail, incaltaminte eleganta si accesorii pentru evenimente si momente speciale.
Inceput in urma cu un an, business-ul Alinei Orzan a prins contur repede – inca din a treia luna de activitate, firma a fost pe break even.
Cum a inceput Cristallini? "Acum un an de zile, erau putine locuri de unde puteam cumpara o tinuta de ocazie, iar rochiile gasite se incadrau in acelasi tipar: prea simple si fara personalitate. Avand o inclinatie pentru moda, dupa o cercetare intensa, am gasit furnizorii potriviti pentru rochii de seara si cocktail", povesteste proprietara magazinului online de rochii de seara.
Ulterior, cu ajutorul unei echipe profesioniste, a luat nastere brandul Cristallini, care se adreseaza oricarui tip de clienta, indiferent de veniturile acesteia.
La nici un an de la lansarea pe piata, modelele de rochii vandute in magazinul Alinei Orzan au devenit foarte cautate, atat in Romania, cat si in Europa. Ca urmare, in primul an de functionare, Cristallini a generat afaceri de 100.000 euro.
"Un concept nou adus pe piata romaneasca de Cristallini a fost acela de vizitare a showroom-ului cu programare in prealabil, astfel incat clientele sa-si poata alege rochia preferata intr-o atmosfera cat mai relaxanta, concept intampinat foarte bine. Cele interesate de o achizitie au beneficiat de consultanta gratuita in alegerea intregii tinute, de la rochie la incaltaminte, machiaj si coafura potrivita", explica Orzan.