PE ALESE. Cele două semifinale ale Eurovisionului au demonstrat că telespectatorului îi trebuie atenţie distributivă. Jocuri de lumini, grafică, coregrafii ameţitoare, piese cu ritm şi organizarea impecabilă au făcut din scena de la Dusseldorf un spectacol cap-coadă. Sursa: REUTERSSursa: Reuters
1 /.
Zeci de camere fug de la o imagine la alta. Mii de lumini şi proiecţii care, uneori, au pus în umbră interpreţii, pentru că nu ştiai la ce să fii atent mai întâi: la muzică sau la imaginile care se derulau în spate cu repeziciune.
Cele două semifinale ale Eurovisionului, desfăşurate la Dusseldorf, în Germania, n-au fost cu nimic mai prejos de finalele ediţiilor precedente. Ba chiar unii ar spune că le-au întrecut, atât timp cât show-ul, atât de variat şi de bine pus la punct, nu te-a lăsat o clipă să-şi mişti ochii de la ecran. Cine va câştiga însă marele premiu? O apariţie – spectacol sau o piesă bine interpretată?
"S-ar putea ca ambalajul să pună în umbră o piesă"
Cântăreţul Dan Bitman crede că ceea ce a văzut la televizor ieri seară a fost "fantastic". "Începând de la sală, dansuri şi unele piese foarte bune", punctează Bitman. El este însă de acord cu faptul că e posibil ca spectacolul din spatele interpreţilor, cu jocurile de lumini, coregrafii sau alte elemente, să fure ochii publicului şi să-i voteze doar pentru că i-a ţintuit toată melodia, fără să poată spune la final despre ce s-a cântat. "Mi-a plăcut Zdob şi Zdub. Mi-a plăcut şi Ucraina, şi Bosnia. M-a mirat faptul că ai noştri s-au calificat destul de repede, asta înseamnă că lumea a votat, deşi din punctul de vedere all spectaculului n-a fost nimic spectaculos. Probabil că au apreciat că piesa e foarte bine cântată şi ei sunt nişte băieţi tineri, care arată bine". Bitman mai spune că, la calcularea voturilor, se ia probabil în calcul şi "puterea" unei ţări