Având în vedere faptul că în data de 9 mai a avut loc la iniţiativa conducerii sucursalei Reghin a Companiei Aquserv SA o şedinţă cu toţi preşedinţii de asociaţii de proprietari din municipiu, pentru informarea “la zi” a consumatorilor, asupra unor aspecte de interes comun din domeniul serviciilor publice de apă şi canalizare, l-am intervievat pe managerul sucursalei Aquaserv SA Reghin, Rus Dan Dorul, pentru a afla ce noutăţi are sucursala pentru reghineni.
Reporter: Care a fost tema principală a acestei şedinţe şi cine au fost participanţii?
Rus Dan Dorul: Tema principala a fost prezentarea, în faţa celor care conduc asociaţiile de proprietari, a metodologiei de separare a consumului de apă într-un condominium de tip bloc de locuinţe. Pentru că în contextul vremurilor pe care le trăim facem eforturi de creare a unui climat nou şi constructiv în relaţia prestator – client. Din partea conducerii sucursalei Aquaserv Reghin, eu am participat în calitate de manager şi domnul Biclea Ovidiu ca şef sector servicii, din partea asociaţiilor au răspuns invitaţiei un număr de 28 de preşedinţi de asociaţie, iar din partea Primăriei municipiului Reghin a fost prezent domnul consilier Marius Mera.
Rep.: Ce posibilităţi oferă Compania Aquaserv beneficiarilor care locuiesc la bloc, ca urmare a acestei metodologii implementate la Reghin?
R.D.D.: E simplu: separarea unui client care până acum era “dependent “de o instalaţie comună, specifică blocului de locuinţe, şi încheierea unui contract individual cu furnizorul de servicii de apă-canal, respectiv, cu Compania Aquaserv SA.
Rep.: Ce trebuie sa facă un client pentru a obţine separarea consumului?
R.D.D.: Metodologia elaborată de Compania Aquaserv SA cuprinde mai mulţi paşi pe care trebuie să-i parcurgă solicitantul, cum ar fi depunerea cererii tip cu documentele solicitate, analiza cond