Site-urile pentru femei, din ce in ce mai accesate, atrag in prezent 25% din incasarile totale din reclama alocata online-ului romanesc. Noi jucatori isi fac loc in aceasta nisa, "precum ciupercile dupa ploaie", atrasi atat de cifrele din ce in ce mai mari investite de publicitari, cat si de traficul record inregistrat de unele publicatii, de pana la 1,5 milioane de vizitatori unici pe luna.
Publisheri mici, individuali, neafiliati unor grupuri de presa sau site-uri de content, mizeaza masiv pe publicul feminin si pe atragerea a cat mai multa publicitate. Si asta in timp ce consultantii media incurajeaza investiile in acest segment.
Analistul media Iulian Comanescu a declarat pentru DailyBusiness.ro ca in momentul de fata, pe aceasta nisa online, exista "o serie de produse aflate in perioada de investitii".
"As recomanda insa oricui sa investeasca, asa cum am incurajat HotNews, cu care sunt prieten, sa faca Smart Woman", a completat Comanescu, fost redactor-sef adjunct al revistei Unica.
La randul sau, Vlad Popa, CEO al Internet Corp, din portofoliul caruia face parte Kudika.ro si Garbo.ro, a declarat pentru DailyBusiness.ro ca exista mult interes pentru nisa site-urilor pentru femei, atat din punct de vedere al audientei, cat si al publicitarilor.
In ciuda faptului ca in ultima perioada in online-ul romanesc au aparut cateva zeci de site-uri apartinand acestei nise, Popa sustine ca ele nu vor putea creste brusc, avand nevoie de mult timp si multe resurse.
Si asta comparativ cu publicatiile prezente pe piata online de mai bine de zece ani,precum Eva.ro, Unica.ro, Ele.ro sau Kudika.ro, in jurul carora s-a creat o comunitate virtuala, inregistrand fiecare un trafic de peste 1 milion de vizitatori unici pe luna.
In conditiile unei piete a publicitatii online estimate pentru 2011 la 20 milioan