Google a anuntat ca, incepand de marti, a modificat politica AdWords cu scopul protejarii mai eficient a informatiilor personale si financiare ale utilizatorilor.
“AdWords trebuie sa fie un loc sigur, corect si de incredere, atat pentru agentii de publicitate, cat si pentru persoanele care fac clic pe anunturi. Din acest motiv, multe politici AdWords se concentreaza pe transparenta, siguranta a utilizatorilor si securitate”, se arata pe blogul oficial al Google AdWords Romania.
In acest sens, compania a adaugat alte trei cerinte la politicile AdWords existente, care vor acoperi divulgarea si utilizarea informatiilor personale.
“Aceste cerinte vor fi valabile oriunde este disponibil programul AdWords”, a precizat compania.
Google atentioneaza astfel ca pentru a nu confrunta cu suspendarea anunturilor, site-urile care utilizeaza AdWords si care solicita informatii despre plati, informatii personale sau financiare din partea vizitatorilor, trebuie sa consultate noile cerinte si sa aduca modificarile necesare.
Una dintre modificarile aduse de Google presupune divulgare clara, accesibila inainte ca vizitatorii sa introduca informatiile personale.
Politica existenta impune agentiilor de publicitate sa descrie clar modul in care vor fi utilizate informatiile personale solicitate.
“In curand, va vom solicita ca si descrierea sa fie usor de accesat inainte ca vizitatorii site-ului sa introduca detaliile”, sustin reprezentantii Google Romania.
O alta modificare implementata de companie se refera la optiunea de a intrerupe comunicarile directe.
“In cadrul descrierii modului in care vor fi utilizate informatiile personale, vi se va solicita sa descrieti si modul de renuntare la viitoarele e-mailuri, apeluri telefonice sau alte comunicari directe”, explica reprezentantii Google. @N_