Carlsberg a bugetat circa 8 milioane de lei pentru campania de promovare la nivel local a noii imagini de brand, care presupune, printre altele schimbarea celebrului slogan "Carlsberg, probably the best beer in the world".
Cea mai mare parte a bugetului este dedicata reflectarii in mass-media, respectiv televiziune, radio si Internet, dar se va pune accent si pe promovarea la raft.
Astfel, sloganul "Carlsberg, probabil cea mai buna bere din lume" este inlocuit cu "Meriti un Carlsberg" ("That calls for a Carlsberg").
Actiunea face parte din campania de repozitionare a brandului la nivel global, in vederea stimularii vanzarilor si a dublarii profitului pana in 2015.
Noua pozitionare pune accentul pe istoria si valorile brandului chiar daca se adreseaza si unei noi generatii de consumatori, energici si dornici de aventura.
Potrivit reprezentantilor companiei, anual sunt comercializate circa 35 miliarde de sticle de bere Carlsberg la nivel mondial.
Brandul Carlsberg a intrat pe piata berii din Romania in anul 2001, prin producatorul URBB, care mai detine si brand-urile Tuborg, Skol, Granini si Bilbor. Carlsberg a bugetat circa 8 milioane de lei pentru campania de promovare la nivel local a noii imagini de brand, care presupune, printre altele schimbarea celebrului slogan "Carlsberg, probably the best beer in the world".
Cea mai mare parte a bugetului este dedicata reflectarii in mass-media, respectiv televiziune, radio si Internet, dar se va pune accent si pe promovarea la raft.
Astfel, sloganul "Carlsberg, probabil cea mai buna bere din lume" este inlocuit cu "Meriti un Carlsberg" ("That calls for a Carlsberg").
Actiunea face parte din campania de repozitionare a brandului la nivel global, in vederea stimularii vanzarilor si a dublarii profitului pana in 2015.
@N