Brandul se numara printre principalele criterii de cumparare a berii in Romania, in timp ce in Germania, cel mai mult conteaza pretul, a declarat marti Doron Zilberstein (foto), vicepresedintele de marketing al URBB, producatorul marcii Tuborg.
"In businessul cu bere, brandurile sunt importante. Acest lucru este vizibil in Romania, unde se cumpara o anumita marca de bere pentru a te da mare (show-off)", a spus Doron Zilberstein.
Spre comparatie, in Germania, principalul criteriu de selectie este pretul, iar brandul conteaza mai putin, a adaugat acesta.
Importanta acordata de romani marcilor ar putea ajuta astfel URBB sa-si atinga tinta de crestere de peste 10% (doua cifre) estimata pentru brandul Carlsberg, in urma investitiei de 8 milioane lei in promovarea noii identitati a acestui produs in Romania.
Desi apreciaza ca brandul Carlsberg este foarte puternic in Romania, oficialii URBB considera ca trebuia putin "scuturat de praf" (dusted up).
In prezent, Carlsberg ocupa locul 2 in segmentul de bere super-premium, dupa Heineken, cu o cota de piata de 24%.
Pe segmentul super-premium mai sunt prezente marci precum Peroni si Stella Artois, aflate in portofoliul Ursus Breweries.
Omul care a adus Carslberg in Romania: Situatia tarii este mult mai buna acum decat in urma cu 13 ani
Isaac Sheps, CEO al Carlsberg UK, prezent la relansarea brandului in Romania, a declarat ca "situatia tarii este multa mai buna decat in urma cu 13 ani".
Nascut la Timisoara, Isaac Sheps a plecat in Israel la varsta de 13 ani. In urma cu 13 ani, acesta a revenit in Romania, unde a fost presedinte al URBB timp de 5 ani. "Am venit intr-o perioada in care situatia economica era si mai grea. In ’99 inflatia era de 400%", a spus Isaac Sheps, cu accent de banatean.
El a adaugat ca in ciuda clim